+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Tuesday 14 August 2012
Kene GAME :'( @ 02:36 | 0 talkative person(s)


Hi korang. Ni bf aku. And now dia dah pun Ex aku. Disebabkan gambar ni lah aku break dengan dia. Nasib baik lah ada orang inbox aku then bagi link gambar diaorang tu. Kalau tak sampai bila bila lah aku kena game dengan dia. Well act dia ni sweet, suka buat aku gelak and comel sangat bila senyum. That why lah aku sayang dia hee ^^ Haritu aku turun then aku terserempak dengan dia. Dia dengan two girls. Aku tak tahu lah siapa perempuan tu kan. Happy sangat sampai tak perasan aku. Nvm lah aku ingatkan kakak dia ke adik dia ke. Balik tu ada orang inbox aku. Ya Allah luluhnya hati aku. Nak call tapi dia cakap dia tak pakai phone. Aku rasa aku ni tunggul je. Adik dia gadoh dengan aku semata-mata nak coverline Abang dia. Dia ingat aku ni budak budak lagi ke nak tipu aku? Tolong lah faham sayang. Kononnya perempuan ni cousin diaorang. Woi kalau cousin boleh lagi en berpelok? Bangsat puihh!  Aku lepaskan kau dengan cara baik kire cukup lah kan. Sekarang ni kau nak dekat perempuan tu  pergila. Just go away. Tak boleh nak pakse dah. Tapi kalau betol kau sayang aku macam mana perempuan tu cakap kat aku, cari lah aku. Say 'sorry and iloveyou' aku akan terima kau balik. Aku akan tunggu kau Nazmeer :') Hope kau happy lah gila. Kau kalah, GAME OVER. Assalamualaikum


❤ older posts /