+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Wednesday 1 February 2012
Today I'm Feels Like Want To Turn Back :) @ 03:39 | 0 talkative person(s)

Hohoi korang, tadi en aku pergi sekolah. Ada latihan hoki. Firstly sampai aku nampak memb lama aku duduk kat pondok sekolah sorang sorang. Bila aku pergi je dekat dia aku tengok muka dia cam badmood and mata merah. Then aku tanya ah apahal kan. Dia pun cerita kat aku nd menagis gila gila. Sebab ada orang dah jatuh kan maruah dia dpn kawan kawan dia pagi tadi. Oky aku pun tumpang sedih, siapa yang maruah dia dah acantu tak nanges kan? Dia malu gila doh. Even dia tu besar besar besar besar ke apa. K kau faham kan? Jangan sekali kali jatuh kan maruah dia. Dah lepas tu aku nampak ex aku yang hitam tuuuu. Dia pun nak pergi latihan hoki tu. Hah yang mana? Mana boleh bgtauuuuu, shy shy lah kiteee :'> Okay dia pandang pandang je aku. Malu gilo doh, padahal takde hati lgsung kat dia. For what aku nak malu en? Dah forget it. Then aku keluar sekolah, nak cari besty aku si shiela tuu kat kedai piah. Ternampak pula admire aku tuuu -.- Seroiously aku menyampah gila gila ngn dia. Tapi bila aku nampak dia je mesti aku tegor. Annoying kan? Ah mati sana lah. Aku teros balik masok sekolah. Tunggu punya lah tunggu nampak pulak ex lagi sorang ni. Ni handsome sikik, molek gituuu. Rupa rupanya dia nak pergi latihan hoki tu jugaaaaaak -.- Fucker shit. Aku tak boleh tengok muka dia doh, kalau tengok mesti cair. Aku buat dont know jelah en. Cikgu pun dah sampai, aku ngn besty yang dyana ni turun ah padang. Si besty yang shiela tu tak smpai sampai. Memang sakit hati gila ah kan. Sbb pagi tadi dia dah janji nak datang. Aku sakit hati gila gila, rasa menyesal pergi latihan tu. Nak thu tak sebab apa? Sebabnya aku kena jogging dua round padang, belajar itu lah ini lah. Plus dengan panas gila nak mapuh, ngn tudung besarnye. Haha annoying en? Alahai kat sekolah memey adat aku acantu. Kat sekolah semuanya besar besar, baik je, pendiam but kuat tidur dalam class. '-' Normal lah tu kan. Aku pergi latihan hoki ni pun bapak aku suruh. Tht why lah aku banyak masok sukan sukan ni. K sambung balik. Dalam pukol 4 lebih cantu baru ah shiela tu sampai. Haduyai memey baran ah aku en. Rasa nak belasah je dia. Tapi tak sanggup sbb aku tengok muka dia pun cam ada maslah dah. Dyana suruh aku cool down, kfine cool down. Then dia cerita lah kat kitorang. Nak tahu? Tak boleh lah, maslah peribadi. Wtv lah, aku pun backup ah dia en. Then aku pandang ah tempat lelaki, ex aku yang hitam tu pandang. Rupa rupanya seluar dia dah terkoyak. Hahahahaha annoying gila ah kau ni! Padan muka. Dia pergi rumah girlfy dia. Tak heran pun. Cikgu panggil nak buat group, so aku pergi ah main. Main gila serious ah aku. Sampai kaki kaki orang aku pukul ha. Hahaha peduli apa aku! Main punya main dah pun habis masa. Cikgu tu ckp perempuan yg berlatih ni sikit, mybe kitorang semua yg datang ni akan terpilih untuk lawan sekolah nxt week. Ohmaigad, harini baru je berlatih, minggu depan dah nak lawan. Payah hidup. Wtv lah, janji aku dapat masok ACTLY FOR MY DAD -.- K bangga lah kau lepas ni abah. Tu pun tak tahu dapat ke tak. Pastu kitorang pun gerak p kedai piah, minum makan semua. Tiba tiba ex aku yang itee tu tegor aku dari jauh 'FUYOOO, ADA ORANG TU MAIN HOKI DOH!' Hahahaha okay okay, gelakkan je lah. Sbb lawak sgt. -.- Akhirnya, atok aku pun dah sampai. Aku pun merempit ngn atok aku. Hahahahaha! Ternampak ah musuh ketat aku tuu. Dia boy tau. Kelakar kan? Dia gaduh ngn aku doh! Dgn perempuannnn, pe class :P Aku pun jerit ah, wahai gigi jangan lah kau jongang. Teros dia buat fuck kat dahi dia. Hahaha kau fuck kat dahi kau derr, tak sedar ke? Dia ingat dia nak buat TRIPPLE FUCK ATAS DAHI aku. Tapi tak kesampaian, sbb ada atok aku donggg. Alahai kalau ada atok aku pun sikit tak takot doh! Dia suka gadoh mulot -.- Pe barang. TALK TO MY HAND OKAY ARNAB TAIKOTEH! Dah smpai je rumah teros makan onl. Tibe tibe je aku rasa nak kiss nenek aku. Aku pun kiss pipi dia. Dia pun pelik. Hahahha. Mekasih wan, wan lah yang jaga akak dari baby sampai lah umor akak 15 tahun ni. Okay today I'm feels very happy and feels little bad story. So guys, happy lah selalu. Aku sayang korang sbb dah baca cerita aku today.
With love,
Amirah Najwa ♛

❤ older posts / newer posts ❤