+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Friday 10 February 2012
So stupid, liar love. @ 00:20 | 0 talkative person(s)


Hi stalks, harini myra nak cerita pasal ex-lembu myra. Time rest kat sekolah tadi tebi tibe je myra teringat kan dia. Sumpah tibe tibe je. Nd tibe tibe myra terasa rindu dekat dia. YaAllah, padahal dia lah yg myra paling benci plus paling menyampah. Teringat all memories ngn dia dulu dulu. Gentle ah myra cakap dia ni sbenarnya care, setia nd bila dia dah bosan dia campak je mana mana dia suka. Tapi dia ni kalau setia, setia betol lah en. Tah acano memb dia buat mulot pasal myra. Sial en jongang tu. :3 K forget it. Kat sekolah tadi asyik ingat dia je. Mana mana pun mesti teringat dia. Samapi tidur dalam class tadi pun mimpi dia jugak. Babi ah! Apehal apehal apehal ni! Bila balik je sekolah tadi, aku teros onl. Tengok fb dia. Rupa rupanya dia dah ada girlf. K sikit pun tak heran. -.- Tapi bila myra usha gambar dia mesti myra nanges. Why? dont know... Sumpah aku benci kau benci kau benci kau lah capital B! Last year myra takboleh lupa kan dia and selalu kacau dia sebab myra sayangkan dia. Lol :p B kau ingat tak janji manis kau kat aku tu? Kau tanya aku 'baby janji jgn tinggalkan b okay?' Haa mana janji maniss kau tu? Aku dah cakap dah, aku takkan curang nd tinggalkan kau.   Tapi kau? Hmmmm.... Kfine kau dah pun curang ngn aku. Kan? K myra sedih sgt, happy sgt, bosan sgt now.  Kalau lah dia ada kat sisi myra en, mesti dia happy kan myra. Buat lawak bodoh dia tu. K sumpah rindu kau! Bye

All memories,
11.12.2010-11.1.2011

❤ older posts / newer posts ❤