+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Thursday 5 January 2012
Become old @ 02:11 | 0 talkative person(s)

Yow whatup kau! hewhew. Harini myra happy sangat sangat.
Myra dah masok 15 years old. Korang? Lastly myra dapat jumpa my beloved besty. Rinduuu gila kat diaorang. Dekat sekolah myra dapat cikgu baru, kawan baru, semuaa nya baru! hehe takde ah. Ths year myra duduk depan skali. Fuh power kan? Hihi myra tak nak enjoy sgt dah, focus study. Yang takleh laa nye myra jadi ketua kebersihan doh! Hahahahaha funny :p My mum cakap 'bilik pun macam tongkang pecah, ada hati nak jadi ketua kbersihan' Hahaha actly myra pun tak kuasa nak jadi ketua kbersihan tuuuu :3 Nanti kalau class tak bersih, aku jugak kena maki, aku jugak aku jugakkkkkk -.- Okay guru class myra orang klantan, fuyoooooooh boleh ah myra blajar kecek klate ngn dia ^^v Dia sporting auw, baik. Now bila time blajar, aku ngn lembu lembu aku focus je. Caya tak caya tk? Hahaha. Pmr ni myra nak try my best. Korang doa doa kan lah eh? Aminnnnnnn :'> Sayang korang. Anak kushudin ni memang :p Hahahahha. Iloveyoumoreeeee friends, stalks nd haters ;)

❤ older posts / newer posts ❤