+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Friday 30 December 2011
Lupakan Aku -.- @ 02:32 | 0 talkative person(s)


Hi friends, stalks nd haters :)
Okay kalau orang dah cakap kita macam macam yang sangat menyakitkan hati kita mesti bengang gila babi kan? K benda tu dah pun berlaku kat aku. Ada ke patut sbb phone dia cakap aku ni pmpuan like BITCH. What the F! Sumpah aku ingat dia tu jenis care, tak selfish or wtv else yang baik baik lah kan. But semua tu salah. Bodoh tak kalau dia syg kita, tapi dia sanggup cakap kat kita macam tu? MEMEY BODOH PUN -.- Dia memang selfish. Ihatehim very much! Seumur hidup aku tak pernah ada boys yang cakap acantu kat aku. Gila ke?! Omgomg, aku rasa kau memang dah gila. Kan? Delete semua memory's kita. Please lupa kan aku kalau kau sayang or benci aku. Thankyou for the all. Nd i'll love nd hate you forever H!

❤ older posts / newer posts ❤