+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Friday 18 November 2011
Kisah di Melaka :) @ 02:01 | 0 talkative person(s)


Baju biru, GILA aku( Aina Syuhada). Tengah, adik sewel aku(Amirah Farhanah).Baju hitam tu aku la weh ;)
     
Assalamualaikum :)
                                                             Hey bestie, stalker nd haters.

Haritu aku pergi melaka, ada family day office mama aku. Kitaorang pergi mandi kat AFAMOSA tu. Best sioooooot ;) Kitaorang naik gelongsor yang panggil tinggi kat Malaysia. Time tu rasa macam dah takde kat dunia ni. Hahaha. Time tu aku dah la pakai baju Malysia kuning hitam tu, ada pulak mamat gatai panggil panggil aku. Pwittt, tak handsome pun :p Aku ajak GILA aku ni(syuhada) main tempat lain sbb tak tahan dah tengok muka kambing tu lagi :) Means budak yg panggil aku tu. Kayy dia GILA aku follow je. Then time makan pulak. Hahahaha malu je, tak pandai makan guna pisau la. Twink ^.^ Mama suruh tukar baju sbb nak cari hotel. Kitaorang tukar, siap siap tunggu la kat luar.

Dalam pukol 6.30, kami dah keluar dari Afamosa tu. Kitaorang cari tempat. Kitaorang just dapat resort je. Tapi best apa, tepi pantai weh :) Dinner kitaorang makan dkt kedai tepi resort tu je. Special punya. Then aku ajak GILA aku lepak kat tepi pantai tu. Best dol lepak malam malam kat situ. Jiwang je. Kalau lepak dengan boyfiee lagi best ;) Hihi gatai noooo.

Pagi esoknya, 7 pagi.
Aku terjaga sbb sejuk sangat, then aku mandi. Parents n Family aku belom bangun lagi. Aku dah mandi, aku pergi keluar jap nak pergi pantai. Bantai tengok family GILA aku tu dah terjun mandi pantai. LOL, kelakar gila. Aku kupas mangga sbb lapar sgt time tu. Parents aku pun tengah tidor lagi time tu, susah la nak kejot suruh beli nasi. Kayy nevermind :) GILA aku ajak join mandi skali, wittt aku pun terjun same lahh. Hahaha. Time tu ada 3 org budak yang jaga boat pisang. Sorang handsome, sorang comel, sorang buruk :p Aku naik dgn GILA aku. Budak buruk tu yang bawak jetski, wekk :p Aku usha je budak comel tu, omeyy je tengok dari jauh. Then time dia nak jatuh kat kitaorang tu kan, dia buat punya kuat. Sampai GILA himpap aku. Ouchh, budak omeyy tu tolong tarik aku. Mwehehehe, dia pandang aku, aku pandang dia. Omeyyy kan? Hahahaha. Suka suka!

Nanti kalau aku datang sana lagi, aku cari kau tau. Kalau aku tak dapat cari kau, aku cari jugak ;) Loveyouuuu :-*

❤ older posts / newer posts ❤