+Follow|Dashboard

Perfectly Imperfect
Think u are perfect ? Think Again. .

Credits..
Template by : Nurul lzzati
Image by : we❤it
Background : FPA
Also thanks to: Lynn Lyna



Monday 28 November 2011
About Her @ 23:11 | 0 talkative person(s)



Omeyy kan?
Bfore tht say hi to my lil sister! Okay thankyou. Now dia je yang aku ada. Boyprengg dah takde. Sbb aku down gila ngn leleki, so enough k. Actly dia ni baik, mengada ngada, suka tolong aku, nd evrything else yang baik baik tu semua dia punya lah. Janji nak meet, tapi dia asyik busy je memanjang. Sometimes dia ni menyakitkan hati aku. K gentle dia slalu buat aku nanges. Haha annoying gila kan aku ni. Usually nanges sbb laki. Ohmaigad! Aku bukan lesb okay -..- Takde laa, bila aku call dia, dia selalu tak pickup. Bila ajak meet, selalu busy. Bila bila je dia selalu buat aku sakit hati. Okay menyampah jugak en cantu. Aku thu dia banyak gila kakak angkat. Tapi jgn lah melebih sgt kan. Nanti aku ni nak campak mana? Think okay dek :)
Thanks dek buat aku happy. Janji k kita meet nanti. Bosan ah kalau berangkat but tak pernah jumpa. Menyampah tau tak tau tak? -.- K lapyou adek.

Memories 26.11.2011, 11.41 pm.

Jom layan gambar dia.






                                          






❤ older posts / newer posts ❤